Hauraton paviršinių nuotekų surinkimas

UAB BAU Sistemos
Auku g. 5-44
01113 Vilnius / LT-Lietuva
+370 65965690
marius@bausistemos.lt

Vraclovo oro uostas - naujas terminalas ir peronas, Lenkija

Vraclovo oro uostas - naujas terminalas ir peronaszoom

Oro uosto plėtra

Šis oro uostas Vraclove buvo pastatytas 1938 metais kaip nedidelis karinėms reikmėms skirtas oro uostas. Nuo 1945 metų pradedamas naudoti ir civiliniams skrydžiams. 1990 metais organizuoti pirmieji tarptautiniai skrydžiai.
Dinamiškesnė oro uosto plėtra prasideda 2003 metais. Per penkis metus keleivių skaičius išaugo penkis kartus. Skrydžių paklausa taip pat buvo susijusi ir su 2012 Europos futbolo čempionatu bei varžybomis, vykusiomis naujajame Vraclovo stadione. Tai formavo oro uosto infrastruktūros plėtros poreikį. Buvo paruošti naujo terminalo statybos bei peronų plėtros projektai.

2009 metų liepos 24 d.buvo pasirašyta Trečiojo terminalo statybos sutartis. Šalia buvo suplanuota naujojo 6 hektarų ploto perono statyba. Ši teritorija buvo projektuojama 16 didelių keleivinių lėktuvų reikmėms. 2010 metais oro uostui buvo skirta apie 700 ha žemės infrastuktūros plėtojimo projektams.

Terminalas

Vraclovo oro uosto naujasis keleivių terminalas buvo pastatytas pagal „JSK“ įmonės architektų projektą (projekto bedraautoriai : Mariušas Rutzas, Michalas Lachas ir Zbignevas Pščulnevas). Prie šio projekto inžinierinės dalies prisidėjo ir Omega grupė iš Vraclovo. Pagrindinis rangovas buvo tarptautinės įmonių grupės „Hochtief“ Poznanės padalinys, subrangovai „Mercury“,“ Mont- Instal“, pagrindinis projekto vadovas - Przemyslavas Marcinkovkis.

Naujasis terminalas išsiskiria savo dydžių; statinio kubatūra 330 430 m3. Numatoma, kad šis modernus futuristinio tipo terminalas galės aptarnauti iki 3 mln keleivų per metus, t.y. oro uosto pajėgumas išaugs daugiau net tris kartus. Skaičiuojama, kad naujasis terminalas gali aptarnauti iki 36 orlaivių per valandą Terminalo mašinų stovėjimo aikštelėje gali tilpti daugiau nei 1000 automobilių.
Rangovas parengė tikslų darbų vykdymo grafiką skirdamas laiko ir atskirų projekto dalių papildomai analizei. Atsižvelgiant į projekto dydį bei svarbą, buvo nuspręsta skirti daugiau laiko ir lietaus nuvedimo nuo dangų klausimui bei išrinkti patį optimaliausią variantą. Šiam objektui parinkta sistema turėjo atitikti saugumo, ilgaamžiškumo bei efektyvaus įrengimo kriterijus. Buvo nuspręsta panaudoti HAURATON GmbH & Co.KG gaminamas sistemas. Buvo sumontuoti FASERFIX KS 100, tipas 80F latakai su KTL danga padengtomis kaliojo ketaus grotelėmis, apkrovos klasės E600 ir C250. Bendras latakų linijų ilgis ~ 1000m’.

Taip pat šiame terminale buvo sumontuotas koalescencinis naftos produktų atskirtuvas su smėliagaude ir siurblio kamera - AQUAFIX SKmPk 6/600 (talpa iš plieno) ir riebalų atskirtuvas su smėliagaude ir išsiurbimo vamzdžiu - AQUAFIX SFmEk 10/1000 (talpa iš plieno).

Peronas

Naujojo Vraclovo oro uosto perono plotas 6 ha, į kurį telpa apie 16 didelių keleivinių lėktuvų. Oro uosto perono plėtros projektą paruošė įmonių konsorciumas: “Ingram Projekt” iš Vraclovo, bei “Ilf” iš Varšuvos. Pagrindinis šio projekto rangovas buvo “Skanska S.A.”, kuri 2011 metų pavasarį laimėjo konkursą, o subrangovu inžineriniams tinklams tapo įmonė “Sobet S.A.” Oro uosto plėtros projektui vadovavo - Przemyslavas Marcinkovkis.

Pagrindinė projekto dalyvių užduotis buvo įrengti kokybišką perono dangą. Atsižvelgiant į tai, HAURATON Lenkija komanda, remdamasi savo ankstesne patirtimi tiekiant latakus į kitus oro uostus, pasikonsultavę su projekto inžinieriais, pasiūlė montuoti FASERFIX KS ir FASERFIX SUPER latakus. Tad HAURATON įmonė ėmėsi šio projekto, pasiūlydama kokybiškus gaminius bei efektyvų ir funkcionalų sprendimą, atitikdama aukštus reikalavimus, keliamus šios paskirties dangoms.

Atsižvelgiant į latakų montavimo vietą, liniją, esančią tarp terminalo ir lėktuvų stovėjimo aikštelės, buvo nuspręsta įrengti iš FASERFIX KS 150 latakų su KTL danga padengtomis kaliojo ketaus grotelėmis SW 132/9, apkrovos klasė E600. Šių latakų grotelių pasirinkimą lėmė būtinybė efektyviai surinkti didelius vandens kiekius, užtikrinti keleivių saugumą bei kokybiška estetinį vaizdą. Grotelių siauras plyšys užtikrina saugumą moterims, avinčioms aukštakulnius batelius. KTL danga suteikia gaminiui gražesnę estetinę išvaizdą. Iš viso buvo sumontuota apie 650m‘ šio tipo latakų.

Surinkti lietaus nuotekoms nuo pačio perono dangų buvo naudojami ir FASERFIX SUPER 300 latakai su kaliojo ketaus grotelėmis, apkrovos klasė F900. Apkrovos klasė bei gaminių tvirtumas buvo pagrindiniai pasirinkimo argumentai. Kitas šių latakų privalumas yra galimybė juos montuoti su dviguba grotelių rakinimo sistema. Grotelės yra fiksuojamos HAURATON patentuota bevaržte rakinimo sistema, o taip pat jas dar galima papildomai užrakinti 8 važtais viename metre. Įtaką pasirinkimui turėjo ir estetinė grotelių išvaizda bei jų padengimas KTL danga.

Papildomai prie visų šių paviršinių nuotekų surinkimo sistemų objekte buvo sumontuotas ir koalescencinis naftos produktų atskirtuvas su smėliagaude - AQUAFIX SKG 300 (talpa iš plieno). Aukštos kokybės vidaus ir išorės talpos danga užtikrina gaminio ilgaamžiškumą, o atskirtuvo konstrukcija bei sumanus koalescencinio elemento pozicionavimas užtikrina aukštą lietaus nuotekų išvalymo lygį.

Vraclovo oro uostas - naujas terminalas ir peronas, Lenkijazoom
Vraclovo oro uostas - naujas terminalas ir peronas, Lenkijazoom
Vraclovo oro uostaszoom
Vraclovo oro uostas ir FASERFIX latakaizoom
Vraclovo oro uostas - naujas terminalas ir peronas, Lenkijazoom
Vraclovo oro uostas - naujas terminalas ir peronas, Lenkijazoom
FASERFIX SUPER latakaizoom
Vraclovo oro uostas - naujas terminalas ir peronas, Lenkijazoom
 
 
 
 

UAB BAU Sistemos
Auku g. 5-44
01113 Vilnius / LT-Lietuva
+370 65965690
marius@bausistemos.lt

 

Imprint        Privacy policy