Hauraton paviršinių nuotekų surinkimas

UAB BAU Sistemos

01113 Vilnius / LT-Lietuva
+370 659 65690
info@bausistemos.lt

SVEIKINAME ATVYKUS Į premium kokybės paviršinių nuotekų surinkimo sistemų „apsuptį“!

HAURATON, patiekdama 20 km latakų, startuoja Formulės 1 finale

Lapkričio 1 d. Sebastian‘o Fettel‘o Formulės 1 karjerą vainikavo pergalė sezono finalinėse varžybose. Kitas šioje naujoje trasoje pastebėtas iš Vokietijos kilęs nugalėtojas – paviršinių nuotekų surinkimo sistema, pagaminta HAURATON. 170 hektarų aikštelėje paklota 20 km inovatyvių latakų sistemų – didžiausias projektas kompanijos istorijoje.


Latakų sistemos turi atlaikyti didelių greičių apkrovas

Formulės 1 lenktynės neatsiejamos nuo neįtikėtinų energijos kiekių. Lenktynių metu Formulės 1 automobiliai apsuka 56 ratus ir gali pasiekti 320 km/h greitį. Viskas priklauso ne tik nuo lenktynininko ir mašinos, bet ir nuo trasos kokybės. Trasa turi atitikti aukščiausius saugumo reikalavimus.

Abu Dabyje buvo naudojamos dviejų rūšių paviršinių nuotekų surinkimo latakų sistemos iš inovatyvios HAURATON gaminių gamos: RECYFIX HICAP Tipas G ir FASERFIX SUPER 100-300. Pastaroji sistema taip pat naudojama kaip laikina ryšių kabelių kanalų sistema. Dėl specialių T ir X formos jungčių latakų montavimas tapo nesudėtingu darbu. RECYFIX HICAP latakai pasižymi puikiomis hidraulinėmis savybėmis, o plyšinės kaliojo ketaus grotelės yra mechaniškai atsparios. Kadangi latakai atsparūs pažeidimams, transportavimas ir montavimas tampa saugesnis bei, atitinkamai, ekonomiškesnis. Dėl šios priežasties latakai labai tiko šiame išskirtiniame projekte, kur didžiuliais greičiais važiuojantys bolidai sukuria galingą siurbimo efektą. Asfalto danga gali būti paklota iki pat kaliojo ketaus grotelių briaunų. Taip pat šios sistemos latakus galima kloti lenktomis linijomis.


Sudėtinga latakų linijų architektūra

Didelio hidraulinio pralaidumo latakai taip pat tarnauja, kaip lietaus nuotekų nuvedimo vamzdynai. Dėka asimetrinės konstrukcijos ištekėjimo/inspektavimo dėžės buvo sumontuotos už trasos ribų, o patraukli dangų su latakų sistema išvaizda atitiko estetinius ir techninius reikalavimus.
Įrengiant šią trasą, suprojektuotą pakrantės teritorijoje, buvo siekiama sukurti naują kokybės ir prabangos standartą.


Pirmosios lenktynės 2009 lapkričio 1d

Lapkričio 1d. šachmatinės vėlavos nuleidimas pažymėjo sėkmingą beveik du metus trukusio statybų etapo pabaigą. HAURATON gaminiai buvo sumontuoti beveik šešiais mėnesiais anksčiau nustatytos datos. Tuo metu latakai atlaikė pirminius patvarumo bandymus.
Labiausiai vertinama detalė lenktynių trasoje yra trasos paviršiaus danga. Ant šios dangos neleidžiama važinėti sunkiasvorei technikai, t.y. statybų metu grubus apatinis dangos sluoksnis yra ir kelio paviršius, kuriuo važinėja sunkiasvorė technika.


Dėl minėtų priežasčių paskutinis trasos dangos sluoksnis buvo išlietas pačioje statybos pabaigoje. Sumontavus latakus, ant trasos pagrindų buvo įrengtas tik grubus, pirmasis dangos sluoksnis. Šiame etape latakų įtekėjimo grotelės, pagamintos iš kaliojo ketaus, buvo iškilusios 4cm aukščiau esamos dangos. Taigi jau statybų metų latakų sistemos turėjo atlaikyti išskirtines sunkiosios statybinės technikos apkrovas.


HAURATON latakai, Abu Dhabizoom
HAURATON latakai, Abu Dhabizoom
HAURATON plyšiniai latakai, Abu Dhabizoom
HAURATON plyšiniai latakaizoom
HAURATON latakai, Abu Dhabizoom
 
 
 
 

UAB BAU Sistemos

01113 Vilnius / LT-Lietuva
+370 659 65690
info@bausistemos.lt

 

Imprint        Privacy policy